divendres, 3 d’agost del 2012

Des de Khajuraho

Namaste! Avui al mati hem arribat a Khajuraho amb un tren de nit. Es un petit poble on hi ha molts temples amb escultures er[otiques intactes des de fa molt temps gracies a la selva que les va "amagar" i no les van destruir. Al poble s-hi esta tranquil, potser tambe perque avui es un dia festiu per ells (algo dels germans i les germanes).
Els dos dies que no us hem pogut escriure hem estat a Jaipur, un caos de ciutat on feia molta calor i on estava predestinat que no hi haviem d-anar. Ja de bon principi no voliem dormir/hi perque les ciutats no ens agraden i perque algunes persones ens n'havien parlat malament. Pero voliem fer/hi una foto, com a m'inim, i veure el temple dels micos. Aixi que vam pensar anar/hi amb bus des de Pushkar i alla agafar/ne un altre cap a Agra el mateix dia.
Pero no, la cosa no va sortir com voliem. A l'estacio de Jaipur ens van dir que, tant els busos com els trens, estaven tots plens perqu[e l'endema era la festa dels germans i les germanes o algo aixi (dura un parell de dies). Una mica agoviats, vam anar fins el temple dels micos on, suposem que per la calor, tampoc en vam veure tants. Aixo si, els hi vam donar cacauets i els agafaven de la ma!
En Nana, l-home del rickshaw ens va portar a comprar un bitllet d'un bus privat. Mare de Deu!!! Quin desastre. El bus anava plenissim, fins i tot a d'alt del sostre. Encara sort que teniem seient!!! Brut i fet una merda, pero podiem seure, i molta gent no. No nomes era el nostre bus que anava ple, per la carretera veiem autobusos i cotxes a rebentar!
Al final vam arribar forca tard a Agra, on per sort ens van donar una habitacio i un parell de sandwich cap a les 12 de la nit. Darrera nostre arribaven dues noies catalanes amb les que l-endema vam anar a visitar el Taj Mahal, el fort d'Agra i el Baby Taj. Despres de dinar en un "restaurant" del carrer, vam decidir anar al cinema a veure una peli de Bollywood. Allo era un altre mon. No semblava que fossim a l'India. I la peli va ser... divertida tot i que molt americana pero amb balls dels seus, i xocant pel que veiem al carrer.
Les noies catalanes ens van ensenyar com estalviar encara mes! Elles ho regategen tot! A nosaltres aixo no ens va gaire, pero si que potser ho hem de fer un xic mes. Tot i aixo, de moment no ens esta sortint un viatge gens car. Salut a tots!
Jordi i Laia

Vistes de Jaipur des del temple del Sol, donant menjar a un macaco i caos a la sortida de Jaipur.

Agra: Taj Mahal, dinant un thali en una parada del carrer i esperant el tren a l'estacio.

Temples de l'oest de Khajuraho, detalls erotics del kamasutra i temples de l'est.

1. Haber como mandas las fotos pues no se agrandan no se si veras esto pero bueno miratelo y que sigais bien besos de los "AVIS"

2. Abuel·lo! hahaha! La veritat no puc solucionar-ho de moment... ha de ser a causa dels ordinadors indis, tot se'm canviava sol. Miraré més endavant d'arreclar-ho! Salut!