dijous, 26 de juliol del 2012

Des de Jodhpur

Despres d'uns quants dies sense internet, tornem a estar connectats, ara des de Jodhpur al Rajastan.
Des de McLeod Ganj vam anar fins a Derha Dun amb taxi de nit (havia de ser un autobus pero al ser 4 passetgers al final ens van fer anar amb taxi) i despres amb una danesa vam acabar d'arribar a Missoourie.
Missoourie es un poble d'alta muntanya on els indis hi van de vacances i des d'on es pot veure l'Himalaya si no hi ha boira. Pero res, vam tenir mala sort i va ploure i fer molta boira.
Vam baixar de Missoourie amb un autobus destartalat fins a Derha Dun i alla vam agafar el tren que hi havia direccio Haridwar. Va resultar ser un bitllet senzill dels que ells anomenen journal.
Vam compartir l'apretat vago amb gent forca simpatica, pero de classe molt baixa. El problema va venir a l'hora de baixar, perque ells no esperen a que tothom surti, sino que volen entrar quan encara ets a dins. I mes aquest tren que anava direccio Delhi.
Al final, pero, vam poder baixar tots dos i tot es va quedar en un ensurt i en un aprenentatge!
Un dia i mig a Haridwar mirant com son de devots. Es banyen al Ganges, amb la mala llet que porta, fins i tot en veuen l'aigua bruta, i hi tiren ofrenes de flors amb espelmes enceses.
Ahir vam agafar un bus que ens portava de Haridwar a Delhi, i alla un tren nocturn fins a Jodhpur, el Rajastan.
Jodhpur es la ciutat blava, portem un dia aqui i podem corroborar que hi ha mes turisme i serveis que els altres llocs que hem visitat.
De manera esqueta us hem explicat els darrers dies del nostre viatge a la India.
Fins ben aviat (esperem trobar internet mes sovint ara)!!!
Jordi i Laia

Cascades Kempty i Hotel Brodway a Missoourie.

Celebracions al Ghat Har-ki-pairi al Ganges, pujant al temple Mansa Dev i vista del Ganges i del mateix temple a Haridwar.

Vistes de Jodhpur, el Mehrangarh, la ciutat blava i e temple Jaswant Thada.